HADİ BUGÜN OH LAND DİNLEYELİM :)


ben anladım kii bir blogger blogunu ihmal ettiği zaman bir vicdan azabı içerisinde oluyormuş. evet biliyorum bayağı bir ihmal ettim elimde olmayan sebeplerle. amaa yine geç olsun güç olmasın diyerek buralardayım yine :) mutluyuz huzurluyuz daha ne olsun. hadi bir şarkı dinleyelim. şarkıyı sevmeniz umuduyla hepinizi seviyorum :) bugün bir mutlu hissediyorum ki kendimi hayırdır inşallah neyse şimdi vaktimin kısıtlı olması durumundan uzuun uzuun anlatasım varken kısa kesiyorum siz şarkıyı dinleye durun geliyorum en kısa zamanda :)



Yorumlar

  1. Bu kadını tanımadığımı itiraf ediyorum. Klibe bakmadğmda şarkıya bayıldım sonra klibi gördüm ve güldüm :D neden bilmem paylaşmak istedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapmışsın tabi kii :) olumlu mu olumsuz mu çözemedim ama düşüncelerini bilmek güzel :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?