ben geldiim sonunda. uzun zaman oldu bloguma girmeyeli pek bir özledim yahu :) uzun uzun anlatırım bir ara neler neler oldu ama şimdi ev tuttum kenime onu temizlemem düzenlemem gerekiyo okula döndüm  yine ve yine annemi şimdiden çok özledim :/ neyse sabredeceğiz biraz artık
yeni bir ev, yeni bir dönem, yeni umutlar, yeni hayaller kısacası tüm yeni başlangıçlar için güzel bir sene olsun.
dönmemin şerefine hadi size pink paylaşayım :)


                                                             PİNK- family portraid



Yorumlar

  1. PS:Sanat ve özellikle seçimin müzikle benzer tatlarda bulunuyoruz..:)) sevindim.;)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. hoşbulduk teşekkür ederim :) takipçindim zatenn :)

      Sil
  3. teşekkürler henüz anne olmama belki çok var ama birşeyler ögrenebileceğimden eminim, takipçinizim :)

    YanıtlaSil
  4. Keşfettikçe büyüyoruz bu sayfalarda. Sayfanızı hoş buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz sayesinde bende sizi keşfetmiş oldum mutlu oldum teşekkürler efenim :)

      Sil
  5. merhaba,pinki severim umarim dedigin gibi guzel bir sene olur:) bende seni hayatimdan herseyi paylastigim bloguma beklerim :)) keyifle takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlunuz pek bi çok şekeer blogunuz kadar :) hoşgeldiniz tekrar saygılar sevgiler :)

      Sil
  6. Artık hiç gelmeyeceksin sanmıştım yahu, hoşgelmişsin o zaman. Yeniliklerin getirmiş olduğu mutluluklar dilerim efenimmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler efenimm saygılar, sevgiler.. :)

      Sil
  7. merhaba bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz sefalar getirdiniz ugrayacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?