KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ


veeeeeeeee yine ve yine merhabalar efenim benden size hareketli mi hareketli hoş bir klip. siz bunu dinlerken şu yeni duyduğum zayıflama yöntemini anlatayım.




İngiltere de Westminster üniversitesi araştırma yapmış bu konuları nerden akıl ederler hiç aklım ermez ama işe yarıyorsa şayet sabah akşam korku filmi izlemeyi düşünüyorum ben
şimdi diyorsunuz ki korku filmi de nerden çıktı daha önce duymayanlar doğru anladı : korku filmi izlemek kalori yaktırıyormuş bir de üşenmemişler hangi filmin ne kadar kalori yaktırdığını hesaplamışlar :)
yani kısaca bir kalıp  çikolata yiyebilirsiniz hiç korkmayın hemen ardından açın bir korku filmi yakın kalorileri tabi korku filmi sevenler yaşadı diyelim o zaman ha bir gülerek izlenen korku filmleri ne kadar kalori yaktırıyor onu da araştırmaları gerekiyor bence malum türklerin korku filmi konusunda biraz ekmek yiyip sonra kalorileri yaktırması gerekiyor gibi geliyor bana :)
ama ben sevdim ben bu fikri,ohh  ne ala memleket  denir ancak böylesine
şaka maka bir de işin bilimsel boyutuna gelirsek korku sahnesinin yanında müziklerin yarattığı gerilimde kalori yaktırma da çok etkenmiş ve bir de ürküp korkmak gerekiyormuş


işte hangi film ne kadar kalori yaktırıyormuş listesi şudur:







1. The Shining – 184 kalori

2. Jaws – 161 kalori

3. The Exorcist – 158 kalori

4. Alien – 152 kalori

5. Saw – 133 kalori

6. A Nightmare On Elm Street – 118 kalori

7. Paranormal Activity – 111 kalori

8. The Balir Witch Project – 105 kalori

9. The Texas Chain Saw Massacre – 157 kalori

10. Rec – 101 kalori

HAYDİ KORKU FİLMİ İZLEMEYE :) 

Yorumlar

  1. Hele ki sinemalarda hayatta izleyemem , fena korkarım :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok garipmiş ama değil mi? :) geç cevap için özürlerimi iletirim ;)

      Sil
  2. blogunuzu inceleme fırsatım oldu sizin blogunuzda pek hoşmuş. teşekkür ederim takibiniz için bende başlıyorum sizi takibe sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

BU GECE NE YAPSAK?