VERSATİLE BLOG AWARD

sevgili blogdaşım  bir megolaman kız'ın  bana ödülü için çook teşekkür ederim. bana da garip gelse de hemen başlıyorum yazmaya.sertifikalı eğitim programı hazırlamaktan ancak elim değdi geç yazdıysam affola. mim i bile geç çözmüşken ödül bana da tuhaf geldi açıkçası ama beni de hatırladığı için yine teşekkür ederim bir megolaman kız ...bakalım 1 neymiş. :)
birincisi bu ödülü 11 bloga dağıtmak işi hakkaten zormuş katılıyorum. NOT: yazmak veya yazmamak konusunda tamamen özgürsünüz :). yapmışsınızdır belki umarım kusura bakmazsınız  :)
çağlabeycan
düşişleribakanı
J.yo.okie
it's mine
küçük şeyler
dönence
uyduruktan prenses
içimden geldiği gibi
kılavuzum kargalar
hayal kahvem
cafe mystic


ikincisi kendimle ilgili 7
1)  abartı hiç hoşlanmadığım şeylerden biridir. halihazırda el şakaları ve boş konuşmalara ve tepeden bakmalara ayrı bi hastayımdır. hani bi şaka yaparsın gülersin iki yaparsın gülesin 3 yaparsın yine gülersin 4 yaparsın sırıtırsın 5 yaparsın bi üff dersin hani. hayatımda bu tarz abartılar çok olduğu için fobi olmuştur belki de
2) birinci madde de bi kaç maddeyi de yazmış gibi oldum da neyse :) ama şunu söyleyemeden geçemem hayatımda gülümsemenin ayrı bi  yeri vardır iyi de kötü de hayatımın çok sinirli halleri dışında her zaman gülümserim. yol da yürürken karşılaştığım  insan en haz etmediğim insan da olsa çok sevdiğim insan da olsa hep gülümseyip geçmişimdir. hatta her zaman da birileri tarafından " sen neden hep gülüyosun" tepkisini almışımdır ve hiç sevmemişimdir bu tepkileri bazen bunun kötü olduğunu bile söyleyen vardır evet yerine göre kötü olabilir ama o yeri de bilecek kadar büyüdüğümü düşünüyorum. ve her zaman cevabım şu olur "GÜLÜMSEMEK KADAR GÜZEL BİŞEY VAR MI YA!" :)
3)  üçe gelince: evet yeri gelince kavga konusunda tartışma konusunda altta kalmam bi çirkefleşirim tartışırım ama başkalarının kavgasından da bir o kadar da korkarım korkmaktan ziyade orada bulunmaktan hiç haz etmem çok itici gelir.
4) takı takmayı çok severim, saat hastalığım vardır :)
5) belki bunu arkadaşlarıma sormak gerekir ama arkadaşlığa dostluğa çok önem veririm, burcumun özelliğidir :) aslan :)
6) insanları aşağılamaktan hoşlanmam pek, kötü durumda veya yanlış durumdalarsa veya yanlış düşüncedelerse onlara kendilerini kötü hissettirmeden anlatmaya çalışırım hep tabi aynı karşılığı alamasam da bu durum biraz benim aleyhime olsa da her zaman biraz yufka yüreğimin varlığına inanırım :) ( amma alçakgönüllüyüm hı :) )
7) oo 7 ye gelmişim başlarken ne yazacağım şimdi buna ya derken tıkır tıkır da yazmışım.   ben buna da şunu yazmak istiyorum : " AİLEMİ ÇOK SEVİYORUM :)"

üçüncüsü ödülü de bloga koyuyorum.


dördüncüsü ödülü veren blogdaşıma tekrar teşekkür ederim :)
beşincisi ödüllerini haber vermem gerekiyomuş benim de şimdi veriyorum :) mutlu günler

bir de şarkı armağan edeyim size :)
çok tatlı bi baba kız düeti ben bu videoya bayıldım açıkçası 




Yorumlar

  1. çok teşekkürler ödül için:D<3
    bu arada 1. maddeye fena katılıyorum. hele el şakası kısmına çocukluğumdan beri uğruyorum bende de fobi oluştu:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederimm ne demek :D el şakasına gelince al benden de o kadar ya :D

      Sil
  2. aaaaa :):) ilk blog ödülüm :)

    çoook teşekkür ederim :):):)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar naziksin,çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ödül için çok teşekkürler .. Bu gün ödülüme bakıyorum..:)

    YanıtlaSil
  5. ödül güzell,
    yorumlar güzel,
    şarkı da güzel..
    :))
    çok sevgiler

    anneler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerr :) anneler gününüz kutlu olsun :) sevgiler saygılar aynı şekilde :)

      Sil
  6. tebrikler nefrafTA :) ayrıca bu mim işini ben hala çözmüş değilim biliyormusun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlıyorum bende çözmek için bi süre okudum mim'i yaratanı bilmiyorum tanışmak isterdim :)) teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?