YİNE, YENİ, YAŞ ALMIŞ BİR BEN

Merhaba,

Yıllar sonra unuttuğum ve tesadüfen karşılaştığım bu blogdayım. Genç ve toy iken bulduğum bir isim ile "Preghiera" ile başladığım bir blog yazarı yolculuğum varmış. Öncelikle tüm yazım hatalarımı gençliğime vermenizi rica ediyorum. Zira 34 yaşındayım ve o zaman ki yazara nazaran daha dikkatli olabilecek bir yetişkin var şu an karşınızda. Ama 22 yaşımı ve belki de yıllar sonra gelen bu yeni yetişkin ben ile o zamanki yazarı ne kadar çok özlediğimden bahsetmeye geldim. Yani hatalar insanlar içindir, sürç-i lisan edersek affola. Evet, burada yeniden aktif olmaya karar verdim. Şu an, benim o zamanlar tahmin edemediğim farklı bir çağda olsak da, kimsenin okumama ihtimalinin farkında olsam da sanırım çok önemseyeceğim bir durumda olmayacak.

Ve evet blog yazmaya tam 12 Mart 2012'de başlamışım, o zamanlar tatlı ve heyecanlı bir kişilik varmış karşınızda, ve 2012'den bu yana geçen sürede bakalım neler olmuş, neler yapılmış ve nasıl bir yetişkin olunmuş. Ben de yazarken öğreneceğim. Belki de yine iş yoğunluğu olan bir yetişkin olarak yine zaman zaman ara vereceğim. Bilmiyorum, zamanla hep birlikte göreceğiz. Mesleğim grafik tasarım, vakit buldukça belki buraları biraz da yenileriz.

Nereden başlayacağımı düşüneceğim. Yine müzik olacaktır elbet, müzik dinlemeyi seviyorum eskiden daha kolaydı kaliteli bulduğum müzikleri paylaşmak ama tahmin edersiniz çok fazla popüler kültür bombası altındayız. Bakalım neler olacak.

Anlatacak çok hikayem var. Hazır mısınız?

Yorumlar

  1. Your blog serves as a reliable source of information and inspiration for me.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?