MİMLER MİMLER!

şimdi direk konuya balıklama yazıyorum öncelikle çok geçmiş olsun dileklerimi iletirim, sevgili entellektüel karslı beni mim'miş tabi ben bende mimlenirmiyim acaba edasında bakmadığım için duruma internetten çıkmadan önce okuyup hmm iyi yazmış hı diyerekten sonuna dikkat etmeden çıkmıştım ne yalan söyleyeyim meğersem beni anons etmiş gibi bişi olmuş orda bende gördüüm geleyim bi sahneyi şenlendireyim dedim :)

demişler ki yemek olsan ne olurdun?
bende diyorum ki yemek değilde aslında tatlı olmayı daha çok isterdim şekerpare olmak istiyorum ben olma mı acep.
tatlı takıntım yüzünden evde kalırsam şaşırmam :)

müzik aleti olsam ne olurdum?
aslında bu soruda piyano ve keman arasında gittim geldim sonra keman daha ağır bastı ölmeden önce mutlaka öğrenicem çalmayı

araba olsam
megane sport tourer olmak isterdim heralde pek bi asi gelir bana



aylardan hangisi olurdun?
bende emrah gibi eylül'cüyüm.

ayakkabı olsan hangisi olurdun?
kırmızı konvers olurdum. rahat bi kere.

kıyafet olsan hangisi olurdun?
 hafif bi titreme gelince üzere alınan hırka mesela

renk olsan hangisi olurdun?
siyah olurdum.

hayvan olsan hangisi olurdun?
iguana. cool hayvanlar...

şu an okuduğum kitabın 137. sayfası?
açık söyleyeyim okuduğum kitap aslında yılmaz özdil'in isim şehir hayvan fakat bu yazımı okulun kütüphanesinden yazdığımdan ve kitabın yanımda olmayışından dolayı boş geçmek istemedim ve kütüphanenin raflarından elime ilk gelen kitabın 137. sayfasını paylaşmak istiyorum size..

kitabın yazarı : METİN ELOĞLU
kitabın adı: bu yalnızlık benim
bir şiir kitabı ve aldım okuyacağım merak ettim :)

-----
EŞCİL
aşksa bu, ben buna varım, günlerim sığı;
gündüze de kalasın diye sevdim seni geceden
eşcilim ben, ben buyum, ne güzel huy bu;
bir hız gelsen hemen olsan, sonra yazlar;
bunca yıldan tatmadığım bir trança balığı...

belki gözlerinin kıymığı şu denizler!

-----


mim'lemek istediklerim?

crazywomenrosemary

beyza mollaahmetoğlu
dönence
sui 
nafile filintalar

Yorumlar

  1. pek bir benziyoruz birbirimize .d

    YanıtlaSil
  2. Herkes Eylül'cü yahuu, sonbaharın gelişinden olsa gerek. ehehe.
    Çok teşekkürler preghiera'cım ama iki şey söylemem gerek.
    1- Ben artık mim yazmayı bıraktım. ( http://sacmalamakdabirsanattir.blogspot.com/2012/08/mim-vol-23.html burada belirttiğim üzre. )
    2- Ama ben bu mimi yapmıştııım önceden. ( http://sacmalamakdabirsanattir.blogspot.com/2012/04/mim-vol-11.html burada işte )
    Tekrardan teşekkürler ama, unutmadığın için. Ayriyeten, bloga dönmene sevindiiim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm uzun zamandır giremediğimden incelemedim ben umarım kusura bakmamışsındır.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?