MAMA

merhaba sevgili blogdaşlarım yine ve yine kısa bir ara verdikten sonra sizinleyim hoşum, mutluyum daha ne olsun
aslında edebiyat döktüreyim bir dedim içimde söylemek istediğim  güzel güzel dizili hoş kelimeler var bunu bu gece izlediğim 'mama' filmi için kullanacağım
bu arada bugün kandil herkesin kandili mübarek olsun bugün efendimizin doğum günü bol bol dua edin bu gece
malum finaller bitti benim bütünleme sınavına kadar araya bir hafta koymuşlar bende ankaraya geleyim biraz kafa dağıtayım dedim tıkıldım kaldım eve bir kaç gündür sevgili ağabeyim hadi çık kızılaya bişeyler yapalım dedi tiyatroya gidecektik yer kalmamış e napalım napalım hadi sinemaya gidelim dedik kalktık sinemaya gittik üç film arasında kaldık pi'nin yaşamı, karaoğlan ve mama bu arada celal ile cereni hiç koymadık araya her izleyen arkadaşımdan kötü yorumlar aldım 'şahan sadece recep ivedik yapabilir' 'aman şahan komedi filmi yapmasın' tarzı farklı yorumlar alınca hiç işin içine girmedik her neyse seçimimiz MAMA dan yana oldu
her ne kadar televizyon izliyormuşum izlenimi yaratsa da bende sinema salonunun küçüklüğü filme odaklanmak o izlenimi silmeme biraz olsun yetti.
film babalarının annelerini öldürmüş iki küçük kızını kaçırma sahnesiyle başlıyor kaza yapıp bir kulübeye giriyor ve tam büyük kızını öldürecekken karanlık bir güç babayı alıp götürüyor bağırmalı bir sahneyle.
benim anlamadığım bu baba  kızları nereden nasıl kaçırdı bir de neden öldürmek istedi  biraz muamma ya da ben kaçırdım
5 sene geçiyor
bu kızlar orada bizim kemal sunalın hanzo misali büyüyorlar orda amcaları arayıp buluyor ve macera başlıyor
macera dedim de hani arkadan böh dersin de bi titrersin ya hıh işte öyle titremeyle korkuyorsun filmin bir kaç yerinde o kadar
amcası ve kız arkadaşı çocukları yanına alıyor ve 5 sene boyunca hayatta kalmalarını sağlayan mama'da onlarla beraber tabi ki. Kötü rüyalar, amcalarının  sakatlanması, mama 'nın amcasının kız arkadaşını kıskanması bunun sonucu daha da çirkef olması gibi sonuçlar çıkıyo ortaya
film kendini izlettiriyor ama açık söyleyeyim korkmak isteyen bence bu filme gitmemeli
sonunu da pek bağlayamadıklarını düşünüyorum
o kadar izlettirmeye daha güzel bir final yakışırdı .
herhalde izleyicilerin durumuna göre ikincisini çekme gibi bir planları var sanırım.
benim puanım 4/10 .

benim gözümden filmin eleştirisini okudunuz.

o zaman mama için başarılar ne diyelim :)
bu da filmin fragmanı giderseniz iyi seyirler efenim :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?