DEVLET TİYATROLARINDA NELER VARMIŞ?

bu akşamın ikinci postu e ben çalışıyorum haliyle gidemicem tiyatroya :(  sizler gidin ki en azından mutlu olurum :)  birde oyun nasıldı gidenler anlatırsa bu postu gören diğer arkadaşlarım da fikir alabilir herkese mutlu günler :)

bakın bakalım devlet tiyatrolarında neler varmış :)

ankara

istanbul 

izmir 

bursa

adana

trabzon

diyarbakır

antalya

erzurum

konya

sivas

van 

gaziantep

malatya 

elazığ

samsun

çorum

zonguldak

kahramanmaraş

denizli

ordu

bu da genel program  ve turneler

dipNOT olarak ben izmir devlet tiyatrosunun bit yeniği adlı oyununa gittim çok eğlendim harikaydı tavsiye ederim
daha sonra adana devlet tiyatrosunun ah u zelha adlı oyununa gittim biraz dizi tadında yer gök aşk, bir kaç doğu dizisi karışımı güzel bir oyundu. aklımdan hiç çıkmayan repliği de "rreeşşaattt" oldu :)
eğer işten izin alabilirsem konya devlet tiyatrosunun ya devlet başa ya kuzgun leşe adlı oyununa gitmek istiyorum gidersem ondanda yorumlarda bahsederim size
şimdiden iyi seyirler efenim :)

Yorumlar

  1. bit yeniği ni izledim ama epey oluyor:)) sanırım 2099 du Eskişehir Tiyatrosunda:))

    YanıtlaSil
  2. 2009 dicektim anlamışsındır.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım canım güzel miydi sen beğendin mi peki :)

      Sil
  3. ben beğendim başarılı bir tiyatro grubu zaten bizimki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a ne kadar güzel :) benim abimlerde bu oyunu oynadılar özel bi tiyatroda gerçekten beğenilen bir oyun :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?