YİNE BEN

uzun zamandir yazma firsatim olmadi pek bir ihmal ettim blogumu. internetin başında uzun uzun oturmayalı biraz uzun zaman oldu. hep diyorum bir daha ki postta anlatırım anlatırım diye bir türlü anlatamadım da, sonra diğer blogdaşlarımı da ihmal ettim okuyamadım hiç birini şöyle ağız tadıyla ayaklarımı uzatıp yine bir sürü şey oldu hepsini oturup anlatmaya kalksam mutlaka unuttuklarım olacaktır en iyisi özet geçeyim azıcık :) yine konferanslar düzenledik birinde rejilik digerinde pek bi amatör ama bir o kadar da iyi olması için uğraşılmış fotografçılık yaptım. yeni insanlarla tanıştım. bir hafta da 3 şehir dolaştım zonguldak(ereğli), ankara ve istanbul. sonra şehir belediyesi tiyatrolarına katıldım  bir süre devam ettim güzelce, onun yanında da ingilizce konuşma kursuna yazıldım tiyatroyu da bırakmak zorunda kaldım cünkü calışmam gerekti. yeni açılacak bir italyan restoranında yemekleri yapıcam patronum bana öğretecekmiş  yemek yapmayı da çok severim umarım herşey çok güzel olur, bu arada patronum masterchef deki hasan fehmi koçman sizlerde tanıyorsunuzdur belki ekrandan.
it s ok. kısaca böyle :) siz nasılsınız bu arada ya umarım herkes iyidir o zaman hadi sizlerle bir latin müziği dinleyelim bugün çok eğlenceli olur :)


pink martini amado mio 

Yorumlar

  1. Evet, yavaş yavaş bırakıyoruz burayı.. Bende uzuun zaman olmuştu uğramayalı, okumayalı, yazmayalı. Ama yalan olmasın, okuyorum arada bir üye olduklarımı. ( Fotoğrafları bol olanlara öncelik veriyorum :P ) Kolay gelsin diyelim sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen bişeyler kaırdığımı hissediyorum bende ne yalan söyleyeyim. çok teşekkür ederim diyeyim birde o zaman :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?