BU GECE NE YAPSAK?

bu aralar pek takıldım bu şarkıya
çok eğlenceli değil mi? :)



Söyle nerden öğrendin
Yalan yanlış sevmeyi
Nasıl oldu becerdin
Bu kadar toy kalmayı
Sen miydin yılmayan
Sen miydin doymayan
Sen miydin kahraman
Sen aşkı kimbilir ne sandın
Vazgeç desem dilim varmaz
Suç sende desem canım yanmaz
Ah etme ahın tutmaz
Dilin dursa gözün durmaz
Söz verme sözün yetmez
Gözden düşen geriye dönmez
Başıboş hayaller kurma
Aşk nerde ölür haberin olmaz.

***              ***             ***             ***              ***            ***              ***         ***

bu da güzeldir tuhaf bir geçiş oldu ama sanki kaldırılabilir diye düşünüyorum :)
bu gece de böyle yapalım olmaz mı? 
-olur elbet 

...erica jennings...

It's a lovely day,
All the clouds are grey,
It's a lovely day for love.
It's a perfect day,
Don't be afraid,
It's a lovely day for love.

And i've been searching, searching,
Searching for love

It's a lovely day,
A strange cascade,
It's a lovely day for love.
It's a perfect day,
Don't be ashamed,
It's a perfect day for love

And i've been searching, searching,
Searching for love

It's a lovely day,
Nothïng else to say,
It's a lovely day for love 

Yorumlar

  1. Ben oyumu it's a lovely day'dan yana kullanıyorum. Çok severim zaten :)) Çok melankonik bir anımda, biri gelip bu şarkıyı açsa kıyamet koparırım o ayrı, pek iyimser bir şarkı :)) Sevgiler, iyimser, mutlu günler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm begenmene sevindim bende senin kadar olmasa da yayınlıyoruz arada böyle şarkılar iştee :D

      Sil
    2. Yayınla yayınla, ben de bilmediğim sesleri keşfederim sayende :)) Bildiklerimi de dinlerim keyifle. Sevgiler :))

      Sil
    3. a sevindim ne mutlu o zaman bana :)

      Sil
  2. iki şarkıda güzel gidiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinim:))
    Senide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. İnsan nisyandaan gelirmiş unutuyor her şeyi:) Candan'ın şarkısını dinlemeyeli hayli zamaan olmuş, hatırlamak mutlu etti:) Mutluluk veren mutluluk bulsun diyelim bir de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gelmişsin bu güzel yorumunu bırakmışsın, biz de musmutlu olduk diyelim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ