ve ben artık ellerimden sakince dökülen kum taneleri, ayaklarımın ucunda biten deniz,
yazdığım tüm sözler silinir ve herşey geriye alınır zamanda,
akrebi, yelkovanı tutan ellerim parçalanır ve bir anda düşerim zamanın boşluğuna,
kimse duymadan.
uzun bir boşluk hayallerin de ötesinde,
karanlık
yağmur damlalarını andıran yakıcı düşler var oralarda 
kırılmış, yaralayan, hırçınlaştıran düş parçacıkları yayılıyor kafamdan aşağıya 
usulca konuyorum tarif edemediğim yumuşak bir yere 
düşüşüm  yumuşakken karşılanmam bir o kadar da sert ve ağır oldu 
kovuldum adını bile koyamadığım bu gezegenden 
kafamı zorla yukarıya çevirdiler taa ilerisine 
-burada olmaman gerek, muhafızları çağırın hemen
diye bir ses geldi
gözlerimi açtım 
yanaklarımdan kocaman kocaman çekiştirdiler 
evet kocaman bir gülümseme bu,

hissettim,
olmam gereken yerdeydim 
geçmişte değil
beni bekleyen şu karşmdaki ucu görünmeyen hayallerim, aşklarım, sevgilerim ve daha bir sürü şey
olmam gereken yerdeyim 
ve artık eminim,
olmam gereken yön burası

PREGHİERA (r.t)




Yorumlar

  1. bencede olması gereken yön orası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, daima!
      bazen insan takılır öylece elinde olmayarak geçmişe
      önemli olan er ya da geç o yöne dönmek,
      dönmek için geç olmaması dileğiyle, sevgiler :)

      Sil
  2. Geleceğe dönüş.... film benzetmesi anlamında demedim ama tabi. ehehe. Geçmişi bırakıp geleceğe dönmen güzel olmuş. Yönünü bulmana sevindim. Darısı yönünü nereye çevireceğini bilemeyenlere! ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm. aslında öyle sıkısıkıya bağlı değildim ama insanın hep keşkeleri olur hatta çok takıldığın bi konuda daha da fazla keşkelerin olur. belki keşke'ler hiç bitmez ama dedim ki sonra kendime 'evet bitiremezsin ama azaltabilirsin' sonra başladı bu yön bulma durumu bazen insan böyle oluyo ehhehe :) bu arada her yorumda gülmeni de seviyorum söylemişmiydim :)

      Sil
    2. OV, sevdim yalnız "evet bitiremezsin ama azaltabilirsin"
      I ıııh, söylememiştin. ehehe.

      Sil
    3. söyledim gitti o zamaan :)

      Sil
  3. Hüzün kokan dizelerin ardından tam da dökülen şu dizeler "beni bekleyen şu karşmdaki ucu görünmeyen hayallerim, aşklarım, sevgilerim ve daha bir sürü şey
    olmam gereken yerdeyim
    ve artık eminim,
    olmam gereken yön burası"
    güzel bir yönün eşiğindesin hissi verdi bana..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım öyledir herkesin yönü heep güzel yönlere gitsin inşşallah :) sevgiler efenim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?