bu şarkıya bi tiyatroda hayran oldum hiç denk gelmemiştim o günden beri sürekli dinlediğim şarkılar arasına girdi bu şarkı :)

MFÖ BU AŞK OLUR MUU?

yanına gelmesem, sesini duymasam
sana dokunmasam, bu aşk olur mu
yüzüne bakmasam, elini tutmasam
sana sarılmasam bu aşk olur mu 
gittin de ne oldu beni unuttun mu 

bu sen, beni her zaman bağışladın
sevdin özledin hatta alkışladın

aşk, eger bunun adı aşksa 
sen benden ya bambaşkaysan bambaşka

la la la la la la bunun adı aşksa
la la la la la la bambaşkaysan bambaşka
la la la la la la bunun adı aşksa
la la la la la la bambaşkaysan bambaşka

yanına gelmesem, sesini duymasam 
sana dokunmasam, bu aşk olur mu 
seni üzmeden, sana söz versem 
pişmanım desem bu aşk olur mu 
oldum da ne oldu kötü yok oldu 

aşk eger bunun adı aşksa
sen benden ya bambaşkaysan bambaşka
mahsun mahsun oturma yatağında
mükemmel bir yaştasın bana bağlanma 

la la la la la la bunun adı aşksa 
la la la la la la başkaysan bambaşka
la la la la la la bunun adı aşksa
la la la la la la başkaysan bambaşka 

Yorumlar

  1. bu adamlar hiç ölmeyecekler valla. her yaş grubunun beğenisine göre şarkılar nasıl yaratılır helal mfö! taptığım grup

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyosun çaglacm. yıllanmış şarap gibi her geçen gün bi güzelleşiyolar sanki :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?