çok güzel bir filmden LEON'dan bir şarkı SHAPE OF MY HEART


leon, luc besson tarafından yazılan ve yönetilen 1994 yılı fransa yapımı bir filmdir. filmin başrollerinde ise bir mafya tetikçisini canlamdıran Jean Reno, ailesi öldürüldükten sonra bir tetikçi tarafından himayeye alınan 12 yaşındaki bir genç kızı canlandıran Natalie Portman (hemen belirtelim bu onun ilk filmi), yolsuz bir DEA ajanını canlandıran Gary Oldman  ve tetikçilik işleri yaptıran bir mafyayı canlandıran Danny Aiello yer almaktadır.
VE LEON'UN HARİKA FİLM MÜZİĞİ-SHAPE OF MY HEART.




he deals the cards as a meditation
and those he plays never suspect 
he doesn't play for the money he wins
he doesn't play for the respect 
he deals the cards to find the answer
the sacred geometry of  chance
the hidden love of probable outcome
the numbers lead a dance

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art 
but thats not the shape of my heart 

he may play the jack of diamonds 
he may lay the queen of spades 
he may conceal a king in his hand
while the memory of it fades 

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art 
but thats not the shape of my heart 
that's not the shape, the shape of my heart 

And if I told you that I loved you
you'd maybe think theres something wrong
I'am not a man of too many faces
the mask I wear is one
those who speak know nothing 
and find out to their cost 
like those who curse their luck in too many places 
and those who fear are lost   

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art 
but thats not the shape of my heart 
that's not the shape of my heart 


Yorumlar

  1. Film de şarkı da bayaca bir iyi.
    Aramızda kalsın; ben daha geçen yıl ilk defa izlemiştim Leon'u. ehehe. Olsun ama, geç oldu da güç olmadı en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum :)önemli olan sonunda izlemiş olman geç olsun n'olacakk :)

      Sil
  2. güzel bir film dir Leon. Film müzikleri de senaryo kadar önemli bence. bazı filmlerin koularından önce müzikleri geliyor benim aklıma. örnek ghost, yüzüklerin efendisi, bodyguard gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız, yüzüklerin efendisi'nin, bodyguart'ın da kuşkusuz harika müzikleri var ve çok sevdiğim filmlerdir.

      Sil
  3. evet üzülerek söylemeliyim ki daha önce izlemedim bu filmi. fakat kuzenime gittiğimde şarkıyı açtım senin blogundan dinlemeye başladım. bir de baktım ki kuzenim kilitlenmiş ekrana bakıyo hüzünleniyo falan bir garip.. sonradan anladım ki filmi çok beğenmişmiş. e dedim o zaman ben de bir izleyeyim vakti gelmiştir. nitekim yarın akşamın film adı Leon. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin aktivitelerin için fikir vermeme çok mutlu oluyorum biliyor musun. :D çok güzel filmdir beğeneceğine inanıyorum :)

      Sil
  4. film ayrı güzel ama Sting'in sesinin filme cuk diye uyması daha bi güzel :) Bir filmin müzikleri, müziklerin kullanıldığı yerler ve bıraktıkları etki çok önemli, hatta bazı filmlerde senaryonun dahi önüne geçebiliyor.. Sözüm başyapıtlardan dışarı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelimesi kelimesine katiliyorum, muzigin gectigi sahne ayri bir etkilemistir beni.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?