ŞİRİN Mİ ŞİRİN EĞLENCELİ BİR SÖZLÜĞE YAZAR OLDUM BLOGCULAR İÇİN : evet evet WEBLOG dan BAHSEDİYORUM

weblog sözlük ile daha dün tanıştım. şöyle bir baktım okudum okurken farkında olmadan bi baktım okuyalı bi hayli vakit geçmiş :) dedim ki kendime bu kadar hoşuna gitmişken neden sende yazar olmuyorsun hemencecikte oluverdim. aramızda kalsın bu yazıyı da ders esnasında yazıyorum uzaklardan bir ders anlatma sesi geliyor ama yazmaya fena dalmış durumdayım şu anda. ha ne diyordum; SÖZLÜK.  güzel, eğlenceli ben beğendim. sözlüğü açan arkadaşım @yorumumgeldi'ye teşekkür eder saygılar sunarız :)


http://weblog.sozlukspot.com/



konu hakkında detaylı bilgi için: http://yorumyorum.blogspot.com/2012/03/blogculara-ozel-sozluk.html



Yorumlar

  1. teşekkür ederim çok bunu düşünen arkadaşlarımıza da ben teşekkür eder saygılar sunarım. kocaman sevgiler efenim sizlere de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNAYET

KORKU FİLMİ İZLEMEK KALORİ YAKTIRIYORMUŞ

BU GECE NE YAPSAK?